Peste 50% dintre romani prefera aceasta optiune. E un pic mai sigur in aceasta perioada sa eviti contactul cu banii cash.
Foarte simplu!
Introdu adresa de e-mail cu care vrei sa te inregistrezi la www.cracos.ro. Apoi, seteaza o parola si pune-ti la punct contul personal.
Completeaza numele si prenumele si alege o parola cat mai sigura.
Consulta Termenii si Conditiile site-ului pentru informatii care iti vor fi de folos la viitoarele tale comenzi si interactiuni pe cracos.ro.
Nu uita sa te abonezi la newsletter-ul nostru pentru a afla de toate ofertele momentului!
In momentul in care vei apasa butonul “Continua”, contul tau va fi creat automat si iti vom trimite si un e-mail pe adresa pe care ne-ai oferit-o in primul pas.
Intra pe pagina Setari din sectiunea Contul meu. Aici iti poti actualiza numele, prenumele si adresa de email. De asemenea, de aici iti poti modifica parola.
1. Autentifica-te in contul tau.
2. Acceseaza sectiunea Adrese direct din contul tau si poti adauga o adresa noua sau poti modifica/sterge o adresa deja utilizata.
Introdu adresa de e-mail, in primul pas al procesului de logare.
Al doilea pas iti va afisa optiunea “Ai uitat parola?” cu ajutorul careia vei putea sa iti recapeti accesul in cadrul contului.
In momentul in care o vei accesa, iti vom trimite automat un mesaj cu instructiunile de resetare pe adresa de e-mail pe care ai inscris-o in primul pas.
Dupa ce vei accesa link-ul din e-mail, prin completarea si confirmarea noii tale parole vei putea sa te bucuri din nou de beneficiile contului tau cracos.ro.
Cauta produsul dorit: poti cauta un produs direct in campul special de cautare sau navigand in categoriile de produse direct din meniul afisat in stanga.
Adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “Adauga in cos.”
Poti adauga in cos mai multe produse, din categorii diferite.
Verifica-ti comanda.
Dupa adaugarea fiecarui produs, esti directionat automat in cosul de cumparaturi, unde poti sa revezi lista produselor selectate, sa actualizezi cantitatea sau sa renunti la unul sau toate produsele selectate.
Detalii de facturare si livrare comanda
Dupa adaugarea produselor dorite in cos, trebuie sa selectezi detaliile de facturare, metoda de plata dorita si modalitatea de livrare preferata ( livrare prin curier, livrare in locker easybox).
Nu uita sa citesti termenii si conditiile si sa bifezi casuta “Prin trimiterea comenzii accept termenii și condițiile cracos.ro” inainte de a trimite comanda.
Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Finalizeaza comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii.
Numarul de produse pe care-l comandam furnizorilor nostri este limitat. Dar, in cazul in care se inregistreaza anulari si retururi stocul produselor se actualizeaza pe site in maximum 24h.
De obicei, setam o limita de 5 produse care pot fi cumparate de aceeasi persoana. Facem acest lucru pentru ca ne dorim sa se bucure cat mai multi clienti de colectiile Cracos.
Comenzile se pot face doar online, insa poti apela numarul de telefon 0790.546.634 si un consultant Cracos te va ajuta pas cu pas.
Poti anula comanda direct din contul tau, de pe site. Intra in "Contul meu", sectiunea "Comenzi" si apasa butonul "Vizualizeaza". In partea de jos a paginii de comanda vei gasi optiunea "Anulare comanda".
Pentru a evita procesarea si expedierea, te rugam sa anulezi comanda in maximum 6 de ore de la data plasarii acesteia.
3D Secure inseamna o noua abordare globala a autentificarii cumparatorilor si vanzatorilor in tranzactii sigure pe Internet. Aceasta masura de siguranta presupune redirectionarea utilizatorului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata unde inregistrarea fiecarui detinator de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzactie online.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2).
Livrarea se face prin Curierat Rapid si prin Puncte de Ridicare (Lockere easybox).
Livrarea in lockere easybox costa 12.9 lei pentru orice comanda.
Livrarea prin curier este gratuita pentru orice comanda peste valoarea minima de 150 de lei. Pentru comenzile sub aceasta valoare, achitate prin plata online cu cardul se va percepe o taxa de transport de 19.99 lei.
In functie de brandul si modalitatea de livrare aleasa de tine, durata de livrare poate varia de la cateva ore in Bucuresti sau judetul Ilfov sau pana la maxim 48 ore in localitatile aflate in afara ariei de acoperire a curierului.
Tu alegi optiunea preferata de livrare, iar in momentul in care comanda este expediata din depozit, te vom anunta prin e-mail si SMS.
Daca ai comandat mai multe produse cu aceeasi adresa de livrare, nu putem garanta ca vor fi livrate in acelasi colet. Cumularea a doua sau mai multor comenzi presupune abaterea acestora de la circuitul obisnuit si procesarea manuala a facturilor, fapt ce poate genera erori sau probleme de disponibilitate a produselor. Iti recomandam sa finalizezi o singura comanda care sa cuprinda toate produsele pe care doresti sa le achizitionezi.
In general, iti recomandam sa alegi livrarea la adresa locului de munca, in cazul in care in timpul orelor lucratoare nu esti in mod normal acasa. Daca, indiferent de adresa aleasa si de motiv, nu esti disponibil atunci cand soseste coletul, vei primi o nota cu informatii despre o noua incercare de livrare. Nota va contine numarul notei de transport (NT) si un numar de telefon pentru a stabili impreuna cu reprezentantul firmei de curierat o noua data de livrare.
Atunci cand coletul ajunge la destinatie, il poti deschide sa vezi continutul in prezenta curierului, inainte se platesti. Verifica daca produsul sau produsele sunt cele comandate de tine, daca culoarea e ceea ce ti-ai dorit sau orice altceva in legatura cu starea articolelor. Daca iti doresti aceasta posibilitate, curierul este obligat sa astepte cat timp tu verifici continutul coletului. Sa stii ca optiunea asta nu presupune si probarea articolelor, ci doar verificarea lor.
Atunci cand alegerile facute nu sunt pe gustul tau sau sunt sub asteptari (indiferent ca e vorba de culoare, material, calitate etc.) poti opta pentru returul acestora pe loc.
Iata cum:
* daca ai ales plata ramburs, solicita verificarea coletului inainte sa platesti curierului.
* daca ai ales plata cu cardul, iti vom vira in cel mai scurt timp posibil suma echivalenta produselor returnate in contul din care s-a facut plata.
Trebuie sa stii: daca alegi sa returnezi articolele dupa ce ai verificat pachetul, e important sa stii ca trebuie sa returnezi toate produsele, nu poti refuza unul singur sau doua si sa le pastrezi pe celelalte.
Daca vrei sa returnezi o comanda sau un produs, sa stii ca e foarte simplu la Cracos. Poti trimite produsele catre noi prin curier rapid dupa ce, in prealabil , ai completati formularul de retur accesand sectiunea Retururi din Contul de Client Cracos.
Trebuie sa tii cont ca ai la dispozitie 30 de zile calendaristice de la data primirii coletului si ca produsele trebuie sa indeplineasca cateva conditii.
Nu pot fi returnate produse precum lenjeria intima, costumele de baie sau cosmeticele deoarece pot pune in pericol sanatatea consumatorilor daca au fost desigilate. In descrierea fiecarui produs poti afla daca acesta nu poate fi returnat.
Nu putem schimba produsele comandate cu altele. Daca esti interesat de alta marime, in functie de disponibilitatea produsului dorit, poti plasa o noua comanda. In paralel, poti returna produsul care nu ti se potriveste.
Pentru a returna un produs prin curier, urmeaza pasii de mai jos:
Intra in Contul tau si acceseaza sectiunea de Retururi. Aici vei vizualiza toate comenzile plasate care care pot fi returnate conform conditiilor de retur. Selecteaza comanda, apoi produsele, cantitatea si motivul returului.
Adauga adresa de la care doresti sa ridicam coletul. Poti selecta una dintre adresele catre care ti-am mai facut livrari sau poti adauga o adresa noua.
Selecteaza metoda de rambursare. In cazul in care plata a fost initial efectuata printr-un card bancar, de credit sau debit, banii iti vor fi returnati in contul atasat acelui card. Daca ai folosit alta metoda de plata, poti alege sa primesti banii intr-un anumit cont bancar.
E important sa stii ca un formular de retur este aferent unei comenzi. Daca vrei sa returnezi produse din comenzi diferite, te rugam sa reiei procesul de mai sus pentru fiecare comanda. Trebuie sa mai stii ca fiecare formular de retur completat trebuie sa corespunda coletului de retur pregatit de tine pentru ridicare. Ce presupune asta? Produsele selectate in formularul online de retur trebuie sa se regaseasca in coletul de returnat. In situatia in care curierul va regasi alte articole, va refuza preluarea pachetului, iar procesul de retur va fi intarziat.
Nu este nevoie sa notezi adresa pe colet. Tot ce trebuie sa faci e sa sigilezi bine cutia de retur. Dupa inregistrarea formularului online, curierul va veni sa iti ridice coletul, avand deja la dispozitie toate datele necesare in baza formularului de retur completat de tine anterior.
Produsele pot fi returnate in termen de maxim 30 zile calendaristice de la primirea acestora.
Returnarea banilor se face rapid, sub 7 zile. Dupa ce returul tau a fost acceptat, iti vom restitui suma aferenta in contul specificat de tine în formularul de retur sau pe cardul de debit sau de credit, in cazul in care ai platit online.
Curierul va ajunge la tine in 3-5 zile lucratoare de la inregistrarea cererii de retur.
Pentru toate retururile solicitate in sectiunea Retururi din Contul Meu, prin completarea Formularului de retur, costul transportului este 19.99 lei prin intermediul companiilor de curierat partenere.
Dupa ce inregistram cererea de retur, te tinem la curent prin e-mail si/sau SMS in legatura cu urmatoarele:
iti dam de stire cand returul ajunge la depozit, iar dupa ce verificam produsele returnate, te vom anunta daca toate conditiile de retur au fost indeplinite.
Dupa aceasta etapa, te informam in momentul in care efectuam plata, reprezentand echivalentul produselor returnate.